Het afscheid nadert..... - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Steffanie Kassteen - WaarBenJij.nu Het afscheid nadert..... - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Steffanie Kassteen - WaarBenJij.nu

Het afscheid nadert.....

Door: Steffanie

Blijf op de hoogte en volg Steffanie

02 Mei 2008 | Nederland, Hoorn

Jaja, het einde nadert...dinsdag 6 mei vertrekken we naar Trivandrum en laten we Trichy en dus alle mensen van de HCSS achter ons.

In het begin had ik nooit gedacht dat ik me zo zou kunnen aarden hier, maar ik moet bekennen dat ik toch al wel een beetje een brok in mijn keel krijg bij het idee dat we iedereen achter ons laten straks. De heerlijke kids, sommige enthousiaste en lieve ouders, onze geweldige begeleiders en andere mensen van de HCSS die ons veel momenten van plezier hebben gegeven!

Het achterlaten van de stad Trichy doet me dan weer weinig, wat dat betreft is het dan ook tijd om verder te gaan...

De afgelopen weken zijn we nog druk bezig geweest met de workshop voor de ouders (kwamen er 30 terwijl we er rond de 10 hadden verwacht, geweldig..zelfs een paar vaders!, het schilderen van het andere gebouw, het uitvoeren van de activiteiten met de kinderen de docenten en de ouders en de laatste huisbezoeken.
Na deze laatste huisbezoeken was het plaatje dan ook echt compleet. Daar zijn we begonnen en nu ook geeindigd.

De afgelopen week hebben we alles wat we gedaan hebben in een document gezet wat ons project geworden is...niet te geloven, het is een document van rond de 160 pagina's geworden!
Tijdens de afronding van dit document is het hele plaatje compleet geworden. Jeetje wat hebben wij veel gedaan in 10 projectweken tijd en mensen, wat een voldoening!
Hoe zou je ons project nou precies kunnen omschrijven?-->
'een project om de ontwikkeling van kinderen met autisme te stimuleren, door de ouders en de docenten informatie te geven over autisme en autistische kenmerken en hun te scholen in hoe om te gaan met kinderen met autisme of autistische kenmerken'.

Dit hebben we gedaan doormiddel van observaties,rapportages, opstellen van doelen, activiteiten, huisbezoeken, workshops, de puzzel van 5 en heel veel enthousiasme van ons en onze begeleiders!

Voldoening? Zeker! Trots? Ja!

Nu op naar een nieuw avontuur de komende 4 weken, maar eerst.....

Het afscheid! :(

  • 04 Mei 2008 - 10:11

    Melis:

    Hey lieve,lieve,Topper!

    Ik wil (alvast) even zeggen dat ik echt een toptijd met je heb en dat ik het echt met niemand beter zou kunnen treffen dan met jou!!

    Kus van melisha

  • 04 Mei 2008 - 15:24

    Opa En Oma:

    hallo stef. hier een berichtje van ons.we hebben de foto s gezien en het ziet er erg leuk uit. alles gaat goed met ons. we kijken uit naar je terug komst, maar geniet nog lekker van je reis.dikke kus oop en oma.

  • 06 Mei 2008 - 09:32

    Liset:

    Hey meis,

    Eindelijk foto's!!! Echt super om eens te zien wat jullie daar allemaal zien. Wat is de tijd toch snel gegaan. Nog 3,5 week en je staat weer met je benen op de Nederlandse grond. Gelukkig is het hier prachtig weer, dus als dat nog even blijft tot jullie thuis komen dan hebben jullie niet zo'n last van het temperatuursverschil.
    Heel veel plezier de laatste weekjes met je reis! Tot snel!!!

    Kus, Liset

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoorn

Steffanie

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 15357

Voorgaande reizen:

08 Februari 2008 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: